PROGRAMY, KOMPUTERY, PRAWO
1 – Programy i prawo
praca z programami, systemy, rodzaje licencji, pamięć
2 – O komputerach
3 – System binarny
reprezentowanie danych w komputerze, system dwójkowy, system dziesiętny, zamiana liczb między systemami
PROGRAMOWANIE
1 – Algorytmy
co to jest algorytm, lista kroków algorytmu, iteracje
PYTHON – KOMPOZYCJE GRAFICZNE
1 – Grafika żółwia
wstęp do modułu TURTLE języka PYTHON
2 – Polecenia do modułu turtle
polecenia używane podczas tworzenia kompozycji graficznych
3 – Stosowanie powtórzeń
powtórzenia wykonywanych instrukcji
4 – Stosowanie funkcji
funkcje bez parametru i z parametrem
5 – Ćwiczenia
ćwiczenia z wykorzystaniem modułu Turtle
GIMP
1 – Opis programu GIMP
budowa programu, tworzenie plików, zapisywanie i odczytywanie projektów
2 – Podstawy pracy w programie GIMP
przekształcenia, kolory, tekst, zakładki
